torsdag 19 april 2012

Spricka

Ja i förrgår började Party halta igen, men denna gången på andra tassen. Jag blev lite orolig så det inte var att sträckningen hade gått upp igen men sen närjag fick kopplat att det va andra tassen. När jag kom in så såg jag att det va en spricka i den stora trampdynan och i den andra var det ett litet, det ser inte ut som att det har spruckit  för att det har vart torrt utan för att hon har skurit sig på något :(  Så nu fortsätter vi med vilan. Igår gjorde vi ingenting alls gick bara lite nedan för huset i mossan.

Idag såg det mycket bättre ut så lite vila idag, så kanske vi kan ta en sväng i skogen imon innan jag ska hem till min jobbarkompis där ska träffas alla vi tre och 'ta gott och snacka ;)

Om allt går planerat och att Party blir bra och att inget annat händer så blir det vallning och milen på lördag med bästa Pia c/o  ;) Ser fram i mot lite roliga saker nu när det har vart vila i nästan en vecka :(

2 kommentarer:

  1. <3 Stackars lilla Partan. Inget kul att vara skadad och inget kul att vila. Hoppas att hon snart blir bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är faktiskt lite synd om henne, för det är ju inget dom tycker om direkt att inte får röra på sig :( Men hon är väldigt duktig ;)

      Radera