söndag 15 april 2012

Rehab och kursavslutning

Igår fortsatte Party att inte visa några symtom på att halta ;), vilket va en väldigt lättnad från hjärtat! Men jag bestämde mig för att det skulle få bli en vilodag igår och idag.

Igår tog vi en mini sväng i skogen så de fick göra sitt, sen gick vi hem och käkade frukost, la in bilder på håddisken, och började tömma vardagsrummet, (målaren kommer på torsdag) sen gick vi ut, hundarna va på tomten och jag städade i förrådet. Bar sedan ut sakerna till förrådet från vardagsrummet.

Efter som jag viste att Pia va och vallade så bestämde jag mig för att ta en tripp dit och agera publik så party blev trött i huvudet iaf.


Party ligger och gosar hos Pia

Därefter åkte vi till Alfa för att ha kurs, Party satt kvar i bilen och Buffy fick hjälpa mig. Tråkigt att det va sista gången för mina kursare igår, det är så kul att se vilka framsteg de gör :) Nästa vecka startar en ny omgång om den blir full. Sen åkte jag, Pia och hundarna och köpte mat sen åkte vi till Härskogen och satte oss och käkade så hundarna fick rörar på sig lite. 

Idag blir det långdag 6 - 18 sen blir det hem och ta en sväng i skogen. Vill inte att skadan ska gå upp så nu tar vi det försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar