söndag 29 april 2012

Nu har helgen sprungit iväg igen

I torsdags gick jag milen i Hindås med Nina vilket va väldigt längesedan man träffade henne och det är inte fören de tillfällena som man kommer på att man har saknat henne :( Vi hade det väldigt trevligt och snackade en massa om allt ;)

I fredags firade vi helgen med en sväng till fåren, det gick väldigt bra hon hittade balansen väldigt bra, höll fåren kvar hos mig drivningen ( går alldeles för fort) och ligganden (Lägger sig inte, fattar inte vad ligg betyder) går inget vidare men vi har ju inte hållt på så länge ;) efter det gick vi en sväng. Väl hemma blev det tackos och sedan åkte vi till Kallebäck för lite agilityträning med Sabine och Peter som sedan avslutades med en promenad runt lilla Delsjön.

Helgerna går så himla fort, igår morse när jag vakade så hade jag så ont i halsen men tänkte att det säkert försvinner under dagen. Men icke sa nicke det blev bara värre och värre. Åkte hem till soffe och promenerade med henne, Johan och hundarna i skogen. Sen åkte jag vidare hem till Mamma och Pappa fikade lite tog en promenad och sedan käkade vi middag ;) Men ju längre dagen gick ju konstigare kände jag mig. Åkte hem vid sju tiden städade lite och sedan tog jag tempen för kände att jag inte orkade något och mycket riktigt 39,1, så då kände jag mig helt plötsligt sjuk, vilket är konstig att man måste ta tempen  för att veta om man är sjuk eller inte. Så jag gick och la mig och kollade film. Så i natt har jag svettats och frusit, så jobbigt att sova med feber :(

Imorse tog jag en sväng som brukar ta en timma men imorse tog den mycket längre tid att gå runt, sen åt jag frukost och gick och la mig igen. Gick inte upp fören vi skulle iväg till Alfa för att ha kurs, Snälla Pia hade ingen kurs idag men åkte dit och tränade agility så hon körde med Party med ;) Gullungen

Därefter blev det simning för skitungarna, och sen åkte vi och köpte mat till oss ;) Nu blir det sängen för mig så jag orkar upp imon och jobba;)


                                                  Detta fina kortet skickade Pia till mig ;) 

3 kommentarer: