lördag 14 april 2012

Promenad på Tjolöholmsslott med trevligt sällskap

Idag mötte vi upp Renée, Minna och Aska vid Tjolöholmsslott där det blev 3timmars promenad med massa lek och bad. När jag åkte hemifrån regnade det och den största delen körvägen, men när vi kom dit så sprack det upp och solen lös på oss under hela tiden.

Här kommer dagen i bilder


TAck för en väldigt trevlig dag Renée och c/o

När vi kom hem så stod Party på tre ben och ville inte gå, jag lyfte in henne i duschen och spolade av henne och försökte se om jag kunde hitta något i tassen. Men det gjorde jag inte :( Ringde Västra som tyckte jag skulle vänta och se. Men det är inte kul att se sitt kompis ha så ont att man inte ens kan stödja på tassen! Men hela kvällen har hon haft BoT täcket på sig och vilat .. och de sista timmarna haltar hon inte ens utan går fint ;) Så nu börjar det rätta till sig! Men imon får hon vila så hon inte anstränger sig för mycket så det kommer tillbaka!

När vi har vart hemma så har jag städat och tvättat, ätit jättegod middag hos Monica ;) Så nu går vi och lägger oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar