tisdag 19 juli 2011

Ännu en dag i hundens tecken ;)

Jag började dagen med att åka till Göteborgsbrukshundsklubb och promenera med Sarah och hennes hund Combat. Så klart glömde jag ju kameran :( Men ska kanske passa han i en vecka så det lär väl bli lite bilder i så fall ;)

Sen åkte vi hem i ett par timmar och grejade lite ;) Sen åkte vi till klubben och mötte upp Pia, Jerry och hundarna så började vi med en sväng till sjön!

Sen hade vi satt upp lite hinder och en tunnel för att träna "fel" tunnelingång och lite bakombyten ;) Party var över taggad men jag är ändå väldigt nöjd över träningen, hon fattar fort och är villig att gör om och göra nytt ;)


Buffy fick i stort sätt bara leka och prova den nya kamptrasan ;) Men körde lite "fel" tunnelingång med henne med ;)

 Hennes älskade boll

Efter någon timme så tog vi en paus och började knyta kamptrasor ;)



Galningarna ;)

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Trasorna är ju jätte fina. Ska se om jag har någon fleec filt som jag ska slänga så ni kan göra fler trasor. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det får du gärna göra, så ska jag lära dig ;) Fast jag kan lära dig ändå ;)

    SvaraRadera
  3. Snyggt Ingrid håller i bollen på sista bilden :P

    SvaraRadera
  4. haha ja den är så härlig den bilden ;)

    SvaraRadera