söndag 10 juli 2011

Söndags promenad och hundträning

Hela dagen igår grejade jag med allt i mellan himmel och jord som att städade jag och tvättade upp alla smutsiga kläder. klippte vår och grannens gräsmatta och satt hela kvällen och en bit in på natten med att få över bilder från Macen till min lilla data eller till den "lösahårdisken", men inget ville som jag ville :(

Idag på dagen fortsatta jag att bråka med bilderna. Sen åkte vi till delsjön och promenerade med Sabine och Peter och deras hund, och deras två andra hundar som de passade. Sen åkte vi raka vägen hem och käkade och sedan drog vi iväg till Alfa för lite agilityträning ;)

Här ska vi göra ett prova ett annat sätt för kontaktfälten.

Nja det gick ju sädär ;) Hehe höghopp

Så jag det blev bättre ;)

Sen va det Ingridstur, och oj va duktig hon har blivit ;)

Sen va det Partys tur att köra lite


Iband kan man ligga stilla men det är svårt när man har så mycket spring i benen ;)


Party blev så glad när hon fick tag i sin kampsak att hon sprang banan tillbaka <3

Sen va det Minoos tur;)

Härlig bild på en glad Aussie ;)

Wille fick också köra ett race;) Härligt när benet är bra igen!
Älsakde lille kråka <3

Sen avslutade vi med lite lek och bus medan vi tvåbenta blockade in hindrena ;)


Det va bilderna från idag ;) Nu måste jag kägga mig så jag orkar upp imon när jag ska möta Pia så vi kan ta en promead med våra hundar ;) Godnatt

1 kommentar:

  1. Hej igen!

    Det var några dagar sedan. Som sagt det blir ju toppen bilder och alltid lika roligt att följa vad som händer omkring er. Kram

    SvaraRadera