tisdag 26 juli 2011

Promenaddag

Idag känns det som om jag har promenerat hela dagen, benen är som spagetti.

Vi började dagen med en morgonpromenad, sen åkte vi till Västra för att vad det är med Buffys ben, det var en jättetrevlig veterinär som kollade på henne grundligt ;) Det kunde hitta en sträckning i bakreryggraden, så det blev lugna koppelpromenader på max 20minuter, vila och medicin i 10 dagar sen kan man öka med promenaderna lite ;)Tänkte även boka in henne hos en sjukgymnast under detta så dom kanske kan hålla koll. Så idag har det vart en promenad dag.

Mötte upp Sabine och Peter i Delsjön så gick vi runt stora delsjön ;)

Nayeli, Ecco och Party

Syskonen ;)


Ecco hittade det lerigaste badet ;)


Bus, bus och lite bus 



Och lite bad såklart :)

Du & Jag


Sen åkte jag och Party hem, så vi kunde äta, sen tog jag en koppelpromenad med Buffy.

Sen va det in i bilen igen och köra mot Härskogen där det vankades viltspår med Nadia, Sabine och Peter ;)

Medan Sabine och Nadia la ut spår så passade jag och Peter hundarna ;)

Flygande hundar ;)Uppvärmning innan de ska gå spåren !



Fina Nayeli




Det är inte alltid så lätt att komma upp ;)

Party gick sitt spår jättefint, virrade bara bort sig en gång, men för att vara andra gången så är jag väldigt stålt över min lilla pingla ;)


Ja det är inte lätt att få ihop en gruppbild :( Men här är nästan alla med...

....inte heller så lätt att få med alla utan att någon ska vara suddig :( 

Så det var denna dagen det, nu ska jag gå och lägga mig så vi är pigga för imon vankas det agilityträning ;)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Att ni orkar hålla på med era hundar... Fast jag förstår ju att det också är ett intresse. Jätte roligt att titta på i alla fall. Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha ja fast igår började jag fundera ;( lite jobbigt när Buffy är dålig så man får ta extra runder med henne imellan allt annat ;) Men det funkar nu när det bara är när hon inte är okej:) Men idag fick hon följa med hela dagen vilket gjorde henne väldigt glad :)

    SvaraRadera