tisdag 12 juli 2011

Fullt upp

Idag har det vart fullt upp. jag mötte upp Pia och hennes skitungar vid tio tiden i Bollebygd så åkte vi till Rammsjön och promenerade, fikade och hundarna badade ;)
Jag fick med många fina rumpor ;)

Party räcker ut tungan till Buffy;)


Efter detta åkte vi hem och hämtade Adde så vi kunde åka och handla en till sele till Party. Sen käkade vi  och sedan åkte jag och hundarna på lite tjejsnack kväll med mina gamla gymnasiekompisar, vilket vad väldigt trevligt. sen åkte vi upp till Monica (min svärmor) och lämnade tillbaka hennes bil som jag hade lånat, så satt jag vi där uppe en bra stund;) så nu ska vi lägga oss så vi orkar med morgondagen.

3 kommentarer:

  1. Tusen tack för besöket, det var trevligt.
    God natt:)

    SvaraRadera
  2. vilka fina bilder :D ser ut som om det var en jätte härlig promenad :D ha en bra dag. kram bibbi

    SvaraRadera