onsdag 27 juli 2011

Fullt ös medvetslös ;)

Idag har jag faktiskt städat hela lägenheten , dammsugit och dammat :) Tvättat en massa och bäddat rent i sängen ;)  Äntligen fick jag gjort det;)

Sen kom min älskade ängel och räddade mig ;) Pia så klart, så vi åkte till Arkens Zoo och kollade lite. sen drog vi vidare till Klubben där vi byggde upp en liten bana så vi kunde träna lite svängar, stjärnor, rakor och sist men inte minst bakombyten ;) Peter och Sabine  mötte upp oss på klubben så de var med och testade lite olika saker ;) Sen kom även Adde också ;) Buff är ju fortfarande inne i sin viloperiod, så Part fick träna och gick som ett skott på stjärnan från båda hållen, medan bakombyten behövs slipas på så det inte blir några dumsnurrar :( Men är gryt nöjd över dagens träning :)


Sen drog vi till Sandsjön jag, Part, Will, Ing och Buff badade, Buff i en mindre mängd om man jämför med de andra ;) Hej, Hill, Peg, Pia och Adde stod och kollade på ;) BAdkrukor är va det är ;)

Tog inte med mig kameran idag, men kollade på några äldre kort som Nadia har tagit i vintras så de får komma med ;) Helt otroligt va tiden går fort, nu är hon stor lills pinglan ;)


Ja nu blir det väl inte så mycket mer gjort idag då :( Natti natti !

2 kommentarer:

  1. kul att träningen gick bra :D ja tiden går verkligen fort..jätte söta bilder på lilla party mfl. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Ja det är kul, när man märker att träningen ger något ;) J det går verkligen jättefort ;) Ska bli kul att ses igen ;)

    SvaraRadera