torsdag 28 juli 2011

Delsjön

Imorse va jag iväg in till stan för att byta en eltandborste som jag köpte i tisdags, det fattades en laddare. Så nu ligger den på laddning så jag kan prova den ikväll ;)

Sen när jag kom hem så tog jag mig en 20minuters promenad med Buffy runt Härrydacentrum, haha om man nu kan kalla det centrum.

Sen åkte jag och Party och mötte upp Sabine, Peter och hundarna vid Delsjön för en promenad runt sjön ;)

Här kommer en massa bilder från dagens promenad och bad ;)

                                                          Nicky tog sig ett dopp ;)


Nayeli och Ecco badar...

...och busar

Party tar sig en simtur

Nicky och Ecco busar

Nayeli

Party
'

Sen när jag och Party kom hem så lagade vi lite midda, sen tog jag en svän med Buffy så hon fick sig en promenad och lite simning, efter det så va hundara ute på gräsmattan medan jag klippte gräset.. Nu ligger vi i soffan och myser ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar