söndag 31 juli 2011

Båtlivet


Idag har vi åkt båt i Härsjön, Party, Annie, Monica, jag och Adde tog oss en tur. Vi stannade och badade lite vissa mer och vissa lite mindre.

Party älskar att ligga i fören och hålla koll.


Annie åkte båt för första gången, hon tyckte det var lite konstigt i början men sedan blev det kul ;)

Badning ;)

Jag och Party tog oss en lite simtur!¨
'

Annie försöker skvätta vatten på Monica ;)

Oj blommor i vattnen, konstigt tyckte Annie 

Och Party med ;) Fast hon förstod nog inte var vi kollade på, för sen började hon jaga skräddarna som simmade omkring.

Testa och köra båten måste man göra :)

Så här ser en flytväst ut om man tuggar sönder spännena 

Det är väldigt roligt när Adde kör i sina egna vågor :)

Buffy fick vara hos snälla Gunvor, för att få lite vila iaf, för det har veterinären sagt att hon ska göra och det är inte så lätt att umgås med matte då :(
Sen åkte vi hem och käkade lite mat, och sedan åkte jag Monica och hundarna ner till Hornasjön och badade ;) Härlig avslitning på denna dagen med ;)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka härliga bilder. Jag såg att du säkert var väldigt snäll när du la ut korten.(Gissar att det fanns fler med mig.) Tack! Vi hade en underbar dag och jag gissar att Annie var väldigt nöjd. Kvällen var också toppen. Detta måste vi göra om.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha ja ja tänkte på dig, syntes det ;) Ja et får vi verkligen göra det va jättemysigt :) det är bara att ta korten om du vill ha dom på Annie :)

    SvaraRadera