måndag 25 juli 2011

Nydag och nya tag

Ja hade bestämt mig för att städa hela lägenheten idag innan jag åkte till Partille Bk, men jag fick bara tvättat några maskiner och fixa blommorna :( Men ska se till att jag får gjort det imon.
Väl på klubben så mötte jag upp Pia, Magne, Paula och hundarna ;) Även idag blev det endel hundar :)

Pia och långbenta Wille ;)


Liten fick också hänga med idag ;)


Man blir inte alls valp sjuk igen :(



Stom ;)


Körde en liten banan med Many, alltid kul att köra med andras hundar ;)

 Storma ;)

Buffy fick ligga och kolla på idag. Körde två små korta pass med Party och idag var hon verkligen lyhörd och följde mig jättebra ;) Verkligen kul att träna med min lilla Pingla ;)

 Körde en liten bana med Hilda också, så go denna lilla <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar