söndag 17 juli 2011

Rådjursklövar

Jag och hundarna mötte upp Nadia, Petra och hundarna vid Härrydaskolan sen började vi promenera upp i skogen för att lägga spår.



Miffo tycker det ser väldigt gott ut ;)

Buffy och Party har inte riktigt förstått vad det är än ;)

När vi hade lagt spåret i ösregn tog vi en promenad ner till vattnet ;)

Miffo simmade ut och hämtade pinnen ;)





Blåttvimmel;)


Fina Nea bara väntar tills hon ska få spåra ;)

Party tog spåret jättefint tills vinkeln kom, där hon stannade upp ett tag och sedan fortsatte i en bra takt ;) Duktiga Partypinglan

Buffy hade jag lagt en väldigt konstig väg så det blev väldigt många stopp för att vi fastnade med spårlinan :( Men vissa gånger kändes det som att hon inte följde det spår som jag la med klöven, men hon kom ändå till rätt plats..Mysko.. men detta får vi göra fler gånger för det var kul ... Hoppas bara på bättre väder så kanske man kan ta lite fler bilder också :)



4 kommentarer:

  1. Tack för idag!! Hoppas verkligen att det blir bättre väder nästa spår ;0)
    Stackars Petra var nog mest blöt, men inte mycket som var torrt när man kom hem *hihi*

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv ;-) ja det får vi göra om, dock blir det nog lättare med lite roligare väder :-D men det funkade . nej det kan jag tänka mig :-( stackarn

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Vad roligt ni verkar ha, kanske kan jag följa med någon gång?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det får du gärna göra ;) Ska bara sattsa på lite bättre väder ;)

    SvaraRadera